§1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент визначає загальні принципи та спосіб надання послуг BestExpert в електронному вигляді відповідно до статті 8 (1) (1) Закону про надання послуг в електронному вигляді, а також умови укладення договорів між BestExpert та Користувачем за допомогою Платформи, розташованої за адресою https://bestexpert.in.ua/mizhnarodna-platforma
2. Умови є типовим договором, який укладається між BestExpert та Користувачем.
3. Для того, щоб сторони могли подати заяви про наміри, такі заяви повинні бути подані в письмовій або електронній формі таким чином, щоб сторона, якій адресована заява, могла ознайомитися з її змістом.
4. Послуги можуть використовуватися особами з повною дієздатністю.
5. Невід'ємною частиною Умов та положень є політика конфіденційності, яку можна знайти за посиланням https://bestexpert.in.ua/mizhnarodna-platforma/politika-konfidencijnosti.html
6. В рамках використання Платформи Користувачеві забороняється надавати контент, який є незаконним, порушує чинне законодавство України або норми моралі.
7. Користувач зобов'язаний утримуватися від будь-якої діяльності, яка може негативно вплинути на належне функціонування Платформи, включаючи, зокрема, будь-яке втручання у зміст Платформи або її технічні елементи. Також забороняється використовувати Платформу в цілях, що суперечать її призначенню.
8. Використання Платформи є безкоштовним для Користувача. Витрати на підключення до Платформи через Інтернет або інші способи передачі даних несе Користувач.
9. Зв'язатися з BestExpert можна за допомогою контактних даних, вказаних на сайті платформи.
§2. ВИЗНАЧЕННЯ
Терміни, що використовуються в цьому Регламенті, мають такі значення:
1) Адреса електронної пошти - адреса електронної пошти, вказана Користувачем у Формі;
2) Форма - реєстраційна форма, заповнення якої необхідне для коректного використання Функціоналу, включаючи, зокрема, надання Користувачем адреси електронної пошти та номера телефону;
3) Функціонал - означає всі функціональні можливості, пропоновані BestExpert в електронному вигляді на Платформі, як зазначено в Умовах використання, із застереженням, що доступ до певного Функціоналу, включаючи, зокрема, Підписки, можливий лише після реєстрації та створення Користувачем Облікового запису Користувача та придбання певної Підписки (включаючи сплату відповідного збору);
4) Обліковий запис - індивідуальний обліковий запис Користувача, створений шляхом правильного заповнення Форми, що дозволяє користуватися Послугами, які надаються на Платформі;
5) Платіжний оператор - означає платформу Stripe, постачальником якої є Stripe, Inc., 354 Oyster Point Boulevard, South San Francisco, California, 94080, USA. Для отримання додаткової інформації: https://support.stripe.com;
6) Платформа - веб-сайт за адресою https://bestexpert.in.ua/mizhnarodna-platforma, який є інструментом, що дозволяє, серед іншого, контактувати між Фахівцем і Користувачем, шукати Фахівця певної спеціалізації та домовлятися про зустріч з Фахівцем для проведення психологичних сеансів;
7) BestExpert - суб'єкт, який в рамках своєї діяльності надає посередницькі послуги між користувачами Платформи та Психологами, тобто BESTEXPERT LLC з місцезнаходженням: 27 Michalacopoulou Street, 1075 Nicosia, Cyprus;
8) Профіль психолога - сукупність інформації про Фахівця, розміщена на Платформі у вигляді сторінки Платформи з унікальною URL-адресою;
9) Регламент - цей Регламент надання послуг BestExpert;
10) Договір - договір про надання електронних послуг;
11) Послуга - психологічні консультації, що надаються Психологом з Профілем психолога на Платформі Користувачам, пошук, бронювання, зміна або скасування яких здійснюється за допомогою Платформи;
12) Користувач - будь-який відвідувач або користувач Платформи або будь-яка особа, якій надаються Послуги.
§3. ТЕХНІЧНІ УМОВИ
Для надання послуг через Платформу необхідні наступні мінімальні технічні вимоги щодо обладнання та підключення до Інтернету:
- стабільне інтернет-з'єднання зі швидкістю не менше 5 мбіт/с (як на завантаження, так і на вивантаження) - рекомендується постійне з'єднання (дротовий або бездротовий Wi-Fi);
- пристрій з актуальною версією веб-браузера - рекомендуються браузери: Chrome;
- мати пристрій з мікрофоном, перевірити його справність до сеансу.
Укладаючи Угоду, Користувач підтверджує, що ознайомився з технічними умовами, які дозволяють правильно використовувати Платформу.
§4. ВИНАГОРОДА ТА СПОСІБ ОПЛАТИ
1. Винагорода за надані Функції та Послуги є договірною винагородою і включає податок на додану вартість (у випадках, коли винагорода не є звільненою від податку на додану вартість).
2. Як тільки Користувач здійснив дію, що призвела до вибору Послуги, яка буде йому надана, він зобов'язаний сплатити всю відповідну винагороду.
3. Користувач зобов'язується сплатити винагороду до початку надання Послуги. Несплата цієї винагороди не тягне за собою жодних зобов'язань з боку Фахівця надавати Послугу.
4. Оплата послуг здійснюється в електронному вигляді через Постачальника платіжних послуг.
§5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
BestExpert погоджується пропонувати вам Функції відповідно до їх змісту та положень Умов використання, включаючи:
a) зобов'язується зберігати в таємниці інформацію, пов'язану з Користувачем і отриману в рамках Договору, зокрема щодо надання Послуг Фахівцями. Зобов'язання щодо збереження таємниці не обмежене в часі;
b) керуватися політикою захисту даних, яка відповідає положенням Регламенту 2016/679 Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб при обробці персональних даних та про вільний рух таких даних;
c) нести відповідальність за невиконання та неналежне виконання Договору, за винятком випадків, коли невиконання або неналежне виконання є наслідком дії або бездіяльності Користувача, дії або бездіяльності третьої особи або дії непереборної сили;
d) може відмовитися від Договору відповідно до положень Умов;
e) В рамках укладеного Договору не існує зобов'язання пропонувати Функціонал платного характеру, включаючи, зокрема, призначення психологичних сеансів, за відсутності оплати з боку Користувача;
f) має право, в рамках укладеного Договору, припинити надання Функціоналу у випадку незаконної або образливої передачі Користувачем інформації;
g) має право призупинити роботу Платформи в разі проведення поточних робіт з експлуатації та обслуговування Платформи, програмного забезпечення та технічних пристроїв, пов'язаних з нею;
h) має право заблокувати Користувача, який порушує будь-яке з положень Умов використання або чинного законодавства;
i) BestExpert не несе відповідальності за наслідки функціональних можливостей, запропонованих BestExpert Користувачеві, якщо Користувач спричиняє надання Послуг у спосіб, що суперечить положенням чинного законодавства
або положенням Умов використання. Зокрема, BestExpert не несе відповідальності за будь-які переривання
або труднощі у проведенні сеансу, викликані низькою якістю або нестабільним підключенням до Інтернету
з боку Користувача, а також недотриманням технічних умов, зазначених у §3 Умов використання;
j) що стосується Функціональності, через надання послуг за Договором, що складається виключно з субпідряду, і через професійний характер діяльності Фахівця, BestExpert не несе відповідальності за надання Фахівцем Послуг Користувачам.
Користувач платформи:
a) має право використовувати Функціонал відповідно до Договору та положень Умов, включаючи, зокрема, право спілкуватися з BestExpert в електронному вигляді, бронювати сеанси, змінювати або скасовувати їх, а також робити та отримувати декларації про наміри та обізнаність в електронному вигляді за допомогою електронної пошти або Платформи;
b) має право висловлювати та розміщувати свою думку про Фахівця, послугами якого він скористався через Платформу;
c) може подати скаргу відповідно до положень Регламенту;
d) має право та обов'язок перевіряти, змінювати та вимагати видалення даних, наданих ним/нею BestExpert;
e) зобов'язаний не надавати доступ до облікового запису іншим особам без отримання письмової або електронної згоди BestExpert;
f) зобов'язується не використовувати будь-яким чином інформацію, отриману в рамках Договору, без отримання письмової або електронної згоди BestExpert.
Коли Користувач заповнює форму для підбору психолога, він/вона дає згоду на обробку BestExpert персональних даних, наданих у формі.
§6. ПЕРЕНЕСЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ СЕАНСУ
1. Відкладення або скасування Сервісу можливе відповідно до умов цього пункту.
2. Користувач має право перенести сеанс один раз не пізніше ніж за 12 годин до початку сеансу (якщо сеанс не був перенесений раніше). Перенесення сеансу здійснюється через Платформу. Перенесення менше ніж за 12 годин можливе лише у випадку форс-мажорних ситуацій (через хворобу, відсутність світла/інтернету з незалежних від користувача/фахівця причини, ситуації пов'язані з війною) та за умови обов'язкового інформування BestExpert.
3. Користувач має право скасувати сеанс не пізніше ніж за 24 години до початку сеансу, в такому випадку користувач має право на повернення 100% вартості сеансу. У разі скасування сеансу менш ніж за 24 години до її початку, користувачеві не повертається сплачена плата за сеанс.
4. Якщо сеанс необхідно перенести або скасувати з причин, що залежать від Фахівця, Користувач буде проінформований про скасування або перенесення до початку сеансу. У такому випадку Фахівець узгоджує з Користувачем нову дату сеансу через Платформу.
5. Якщо Фахівець не скасував сеанс протягом терміну, зазначеного в пункті 2, і не з'явився на сеанс або запізнився більш ніж на 15 хвилин, Користувач має право на свій вибір скасувати зустріч з поверненням всієї попередньо сплаченої за сеанс суми або перенести сеанс на інший час.
6. Якщо Користувач відсутній протягом більш ніж 10 хвилин запланованого сеансу, фахівець має право перервати зустріч. У такій ситуації послуга вважається наданою, а Користувач не має права на повернення сплачених коштів.
7. У випадку, якщо поведінка Користувача під час сеансу буде розцінена психологом як тривожна або неналежна, що викликає обґрунтоване занепокоєння щодо безпеки Користувача, психолог має право припинити сеанс. Така поведінка може включати, зокрема, керування Користувачем автомобілем під час сеансу, перебування під впливом психоделіків, включаючи алкоголь або наркотики, або в ситуації самоагресії з боку Користувача.
§7. ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ СКАРГ
1. Користувач має право робити запити, коментарі та скарги щодо пропонованих функціональних можливостей, при цьому BestExpert не несе відповідальності за виконання Послуг. Скаргу слід подавати в письмовій формі. Скарги, що стосуються електронних послуг, слід надсилати поштою на адресу BestExpert: 27 Michalacopoulou Street, 1075 Nicosia, Cyprus
2. Скарга повинна містити, в першу чергу, вказівку на дані, що дозволяють ідентифікувати Угоду і Користувача, який є її стороною, а також всі обставини, які стверджуються у зв'язку з невиконанням або неналежним виконанням Угоди з боку BestExpert.
3. Скарга повинна бути подана невідкладно, але не пізніше ніж протягом 30 днів з дня виникнення обставин, що призвели до невиконання або неналежного виконання Договору з боку BestExpert.
4. BestExpert розгляне скаргу одразу після її отримання, але не пізніше, ніж протягом 30 днів з дня її отримання. Відповідь на скаргу надсилається тільки на адресу електронної пошти, якщо Користувач не попросить отримати відповідь поштою, вказавши поштову адресу в заяві про скаргу.
5. Якщо дані або інформація, надані в заявці, потребують доповнення, BestExpert просить заявника доповнити заявку протягом 30 днів до її обробки. Час, необхідний Користувачеві для надання додаткових роз'яснень, збільшує термін обробки заявки.
§8. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
Правила обробки персональних даних доступні в Політиці конфіденційності за посиланням: https://bestexpert.in.ua/mizhnarodna-platforma/politika-konfidencijnosti.html
§9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Умови застосовуються з дати їх публікації на Платформі.
2. BestExpert повідомить про будь-які зміни в Умовах та положеннях, надіславши інформацію про зміни на електронну адресу Користувача. Зміни набудуть чинності не раніше, ніж через 14 днів з моменту інформування Користувача про ці зміни.
3. Період, зазначений у пункті 2 вище, може бути коротшим, коли:
a) зміна буде спричинена зміною в загальноприйнятому законодавстві, і час між опублікуванням акта, що зумовлює зміну, та набуттям ним чинності становить менше 14 днів;
b) зміна викликана остаточним рішенням органу державного управління або остаточним судовим рішенням, яке зобов'язує внести зміну протягом менш ніж 14 днів.
4. Користувач, який не згоден зі змінами, може розірвати Угоду протягом 7 днів з моменту отримання повідомлення про зміни, починаючи з останнього дня перед набуттям чинності внесених положень.
5. Правила регулюються кіпрським законодавством.
6. Якщо ви є споживачем, ви маєте право скористатися позасудовими процедурами подання скарг та відшкодування збитків, зокрема, за допомогою муніципальних (районних) омбудсменів з питань захисту прав споживачів або Європейської платформи онлайн-вирішення спорів (ODR) між бізнесом та споживачами, яка доступна за посиланням: www.ec.europa.eu/consumers/odr.